Fondacija MOZAIK sa partnerima Udruženje građana INFOHOUSE i agencijom CSRPLUS poziva sva preduzeća/poduzeća u BiH koje su do sada nesebično pomagale drugima da svoje pozitivne priče kandiduju na Takmičenju za izbor Društveno odgovornog preduzeća/poduzeća godine 2008.
Ovo je jedinstvena prilika da se bh. javnosti pokaže humana strana biznisa, a time istovremeno ojača tržišna pozicija u BiH. Krug dobrote širi se svakim narednim dobrim djelom. A Dobro se uvijek dobrim vrati.
Cilj takmičenja jeste afirmisati i promovisati uspješne primjere dobrovoljnih humanih i društvenih aktivnosti preduzeća, te na taj način promovisati krug dobrote i filantropije.
- Početak Takmičenja: 1. avgust
- Krajnji rok predaje prijava: 15. oktobar
- Odluka o finalistima: 19. oktobar
- Proglašenje pobjednika: prva polovina decembra
Preduzeća se mogu kandidovati unutar sljedećih kategorija Takmičenja:
- Dobrotvorni marketing (engl. Cause-Related Marketing),
- Korporativna filantropija,
- Društveno odgovorne poslovne prakse.
Pobjednik takmičenja će dobiti:
- pravo da koristi Znak društvene odgovornosti tokom 2008. godine
- studijsko putovanje i posjeta inostranoj kompaniji sa razvijenom društvenom odgovornošću i profitabilnim poslovanjem,
- medijsku promociju.
Predsjedavajući Prvostepene komisije i Vrhovne komisije je Ambasador Dimitris Kourkoulas, šef Delegacije evropske komisije u BiH. Članovi komisija su uvaženi stručnjaci iz akademskog, vladinog, neprofitnog i sektora medija u BiH.
- Prvostepena stručna komisija – Zadatak: odabrati devet finalista Takmičenja
- Vrhovna komisija – Zadatak: Odabrati pobjednike po kategorijama i proglasiti društveno odgovorno preduzeće/poduzeće godine 2008.
Dokumentacija ( O Takmičenju, Poziv na Takmičenje, Kriteriji za odabir pobjednika, Obrazac Prijave, Obrazac Izjave) je dostupna na: