Informativni posteri za bolju poljoprivrednu praksu

Marketinška asocijacija BiH šljive u saradnji sa EU ProLocal programom je razvila novi informativni poster pod nazivom „Dobra poljoprivredna praksa u branju voća.” Na posteru je prezentiran niz praktičnih savjeta poljoprivrednicima o neophodnim higijenskim mjerama tokom berbe, pri pakovanju i transportu ubranog voća, te kako isporučiti kvalitetan proizvod.

Ovim se nastoji skrenuti pažnja na greške koje su uočene tokom berbe, a koje dovode u pitanje ispunjavanje osnovnih higijenskih zahtjeva međunarodnih standarda koji se primjenjuju u poljoprivredi, posebno GLOBALG.A.P. standarda. Otklanjanjem grešaka, povećava se količina ubranog voća vrhunske kvalitete, kakva se isključivo i traži na izazovnim i zahtjevnim tržištima, što u konačnici donosi pozitivan finansijski učinak.

Ibrahim Latifović, vlasnik Poljoprivredne zadruge „Late“ iz Gradačca, naglašava podršku svakoj aktivnosti koja doprinosi unaprijeđenju procesa proizvodnje šljive. „Prezentacija ovog postera je pravi korak u tom smjeru. Zahvaljujući savjetima objedinjenim na jednom mjestu, u mogućnosti smo naše kooperante na jednostavan način podsjetiti kako da šljiva, koju izvozimo, bude i ostane vrhunskog kvaliteta”, zaključuje Latifović. Zadruga „Late“ jedna je od 7 članica Marketinške asocijacije BiH šljive. Ona okuplja više od 150 proizvođača voća na području općine Gradačac.

Novi poster je jedan u nizu informativnih postera koji su ranije prezentirani poljoprivrednicima u cilju informisanja i educiranja o temama relevantnim za jačanje lanca vrijednosti šljive u BiH. Tako su predstavljeni kriteriji kvalitete koju konkurentna šljiva treba da zadovoljava, ekonomski potencijal ovog lanca u BiH, kao i prednosti koje se postižu udruživanjem.

Marketinška asocijacija BiH šljive, koja okuplja sedam vodećih proizvođača i izvoznika šljive u BiH, primjer je uspješnog udruživanja u sektoru agrobiznisa. EU ProLocal je podržao uspostavu ove Asocijacije, razvoj njenog operativnog plana djelovanja, vizuelnog identiteta BiH šljive i marketinške strategije.

 

Europa.ba